I WISH

 
Jag har gjort en liten enkel önskelista inför julen, om någon skulle vara lite intresserad.
 
- Överst finner ni två läppstift från Make Up Store, färgen "Citrus" & "Peachy". Nummer två har jag haft tidigare, men försvann spårlöst efter valborg. Min absoluta favorit att ha på läpparna.
 
- Kängornas känga: Dr Martens. Vanliga klassiska svarta eller svarta med teddyfoder. Vilket som hade mina fötter blivit överlyckliga och dessutom sluppit vara blåa resten av vintern.
 
- Fina underkläder!! Jag ÄLSKAR underkläder!!
 
- Tavlor, Affisher, Vykort eller Iphone-skal härifrån. Hade bland annat velat ha de två ovan inramade på väggen här hemma.
 
- Denna väskan från BikBok, en snygg perfektstor väska helt enkelt!
 
Så Mormor, Mamma, Pappa, Farmor, Bästisar och andra släktingar: Har ni ingen aning om vad ni ska köpa så har ni en lista här. KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0