list of the list



Det gör mig glad:
Kyssnar i nacken, mina vänner, roliga historier och denna låten.
Det gör mig ledsen: Att behöva ge upp något ex. relationer.
När jag inte jobbar brukar jag: Gå i skolan, sova, äta och festa.
Ett fint minne som jag har är: Österrike med mitt ex, det var fantastiskt!
Jag blir riktigt arg av: Elaka människor, människor som inte förstår ironi och matte c.
Vanligaste missuppfattningen om mig är: HAR ABSOLUT INGEN ANING??!! Vet faktiskt inte vad folk brukar tänka om mig? Vad tänker ni?
Det är den bästa resan jag varit på: Österrike!
En bra restaurang i Stockholm är: Har aldrig varit i Stockholm??!
Jag njuter som mest av: .. att lyssna på denna låten och ligga i min varma säng.
Detta hör jag precis i skrivande stund: Ligger i min varma säng och lyssnar på låten ovan, hehe.
Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: ... att inte prata så himla mycket. Ingen orkar ju lyssna ändå!
Det allra bästa med mig är: ... att jag är lätt att lära känna? Har fått x antal nya kompisar bara denna veckan. FETT
Det ser jag fram emot: Äta chips och dricka mjölk med dom vi kallar FAB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0