minnen




jag minns en jul då han åkte till egypten i en vecka, innan han åkte så tog jag en av hans tröjor och kletade in massa av hans deodorant på (det var innan han hade köpt den gudomliga parfymen som jag också kom att älska sen).
efter två dagar hade jag gråtit så mycket i tröjan att lukten hade försvunnit. så jag åkte in till stan och letade förtvivlat efter samma deodorant, kletade in tröjan om och om igen.
på julafton satt jag i ett lyckorus hemma hos min farmor för att han var på väg hem, tills jag fick reda på att flyget var försenat och tårarna föll igen..

då handlade det om en vecka - nu är det föralltid


Kommentarer
Postat av: beskyddaren

<3

2011-10-19 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0