sarria import






Vet att det har blivit mycket inlägg om skor och kläder på senaste tiden, fast det är ju det jag tycker om att läsa om, så det blir lätt så.. Ska försöka variera mig bättre.. MEN NU: ännu ett par skor att skriva om, på rockfestivalen så hittade jag ett tält där det var ett par killar från Gävle som stod och sålde indianprylar och en hel del skor. Fastnade för dessa här nedan, i äkta läder och med stålhätta. Kanske inte tid för ett par sådana boots nu, men tänk er till sensommaren, dessa bootsen och en blommig söt klänning? Tycker det låter himla fint! Frågan är bara om det är värt det, 1 200:- är en hel del pengar för mig.. Only time will tell!


fina huh? 1 200:-   Sarria Import


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0