på hemmaplan

Är (äntligen) hemma efter en helg på bortaplan, först hos Oskar i fredags och Ängelholm hos hans gudomliga kusiner i lördags, sen hem dit igen i lördagskväll och nu är jag hemma igen. Försöker fixa en liten matlåda tills imorgon då jag tydligen ska börja jobba på ett dagis? HEHE SKA BLI KUL!!

Nu till en pinig fråga som fasen, ni är ändå rätt många som tittar in här varje dag.. Så ni kan väl snälla säga vad ni vill att jag ska skriva om? Ni kan tillomed vara anonyma, bara jag får veta HEHE.. PUSS på er isåfall!!

Kommentarer
Postat av: frida

det du skriver om nu, kul att läsa om din vardag :D

2011-06-20 @ 21:56:08
Postat av: FKH

SV: tack så mycket, då ska jag bara tänka på att uppdatera lite mer då ;)

2011-06-21 @ 21:04:12
URL: http://fkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0