lite hår

Härom veckan fick jag med mig lite hårprodukter hemifrån min pojkvän. Måste ursäkta mig lite för bilderna som inte är i toppklass, har inte tillgång till något redigeringsprogram nämligen.

Har inte hunnit testa alla produkter än, så är det någon av dom som jag fastnar för så lovar jag att rekommendera. Fast redan nu kan jag säga att "thermal protector" och "sea spray" från ghd är riktiga lifesavers. Jag har testat många olika sorters värmeskydd, men ingen är så bra som denna från ghd, många saltvattensspray har jag med testat genom åren, men denna är faktiskt gudomlig, tips tips!

Nu ska jag strax ut och rocka (som jag har gjort hela denna veckan, efter jobbet då hehe), det är anledningen till den dåliga uppdateringen också, men snart är det sommarlov och då jääääklar!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0