ett trasigt hjärta

Jag vet inte hur mycket jag vill skriva ut här egentligen, inte för att ni är särskilt många - utan för att jag inte har någon aning alls om vilka ni är. Men nu är det jag som bestämmer, för detta är ju mitt tempel där jag ska kunna vara jag.

Just nu mår jag så himla dålig, eller att säga att jag mår dåligt är en dålig förklaring snarare att: just nu har jag så himla ont, i mitt hjärta. Det enda i hela världen som absolut inte fick hända, hände. Det gör så HIMLA ont i hjärtat så jag bara gråter och skriker om nätterna, jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen längre. Det finns liksom inte något slut på det, på känslorna.

Är det någon av er som är bra på flyktvägar? Är det någon av er som vet hur man lagar ett hjärta?

för, jag saknar honom

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh! Klart jag minns dig. Vad fin och snäll du är! För mig är det ganska bra nu. Hur mår du? Jag säger detsamma till dig, bara att prata med mig om du vill. Vi lär ju känna igen oss i varandra ganska bra. Krya på dig <3

2011-07-03 @ 20:06:49
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: l

kom hit

2011-07-03 @ 23:59:13
Postat av: tea

man gråter, man mår dåligt, man umgås med dom där som är viktiga och betyder något, som får en att skratta och må bra för stunden. sen gråter man lite till, mår lite dåligt igen. ser till att ha fullt upp med aktiviteter, planerar in roliga saker och försöker att vara ensam så lite som möjligt i början. det öppna såret blir ett ärr som senare kommer göra ont lite då och då.. tills det en dag nästan är helt bortblekt och du faktiskt bara kan se tillbaka på det fina, utan att vara ledsen eller få ont. kram på dig

2011-08-14 @ 18:40:16
URL: http://livelove.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0