en tripp till..

Trippen till ikea/Älmhult slutade upp i fattigdom för min del.. Ärligt talat så äger jag nu inte en enda krona, men det var det värt. Med mig hem fick jag två påslakan och ett paket med shotglas. Dessutom hittade jag en stickad tröja på lindex i Älmhult för lite mer än hundralappen.

I förrgår var jag med Tilde som smakråd i Kristianstad, vilket slutade upp med ett par gröna jeans från Vero moda - som Tilde fick stå för: TACK!!


byxor: pieces 50:-   shotglas: ikea 15:-   påslakan: ikea 29:- x2   kofta: lindex 129:-

Nu drar jag strax till kristianstad igen, med Amanda och Bella för att checka läget. Ha en underbar kväll, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tilde

Allt för dig finaste!

2011-07-17 @ 12:07:16
Postat av: FKH

SV: DU är fin tilde! grymmaste

2011-07-17 @ 15:18:25
URL: http://fkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0