om man talar om humöret..

Om jag skulle beskriva mitt humör de senaste dagarna med bilder, skulle jag nog säga att..



.. jag har varit såhär glad över att jag har haft världens bästa vänner (läs tilde, amanda och bella), som har gjort mig så otroligt dunderglad, och dessutom har jag en pojkvän som alltid står ut (läs: står ut att förklara alla jävla mattetal: kommer till det sen). Och dessutom har jag haft en grym helg, bara det är ju liksom.. Bäst!! Och dessutom slapp jag åka buss hem idag, vem kan inte älska livet lite mer då liksom? fast....


... jag har även sett ut lite såhär, som en söt valp helt enkelt. Hjälplös och helt tom i huvudet, gällande det där jävla matte b provet!! Efter att ha pluggat i sju timmar totalt i helgen, så kom jag dit, förberedd (trodde jag) och misslyckades totalt.. Har aldrig kännt mig så förvirrad NÅGONSIN! Så matte b provet är förklaringen (bortförklaringen snarare) varför det har varit dålig uppis..

Nu ska jag till mamma och imorgon ska jag försöka uppdatera jäääättebra.. Och dessutom blir jag kanske som på första bilden snart, för det är studiedag på tisdag, YEAH!! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0