"dagens outfit blablabla"

Det jag avskyr mest med att ha blogg, är att som intresserar mig i andras bloggar, är inte alls det jag vill göra. Alltså, det jag inte vill göra är att: leka modebloggare. För jag är nog världens tråkigaste klädda person, men därimot, tycker jag att det är så jäkla kul ändå.. Kläder och sådantdär, oftast sådant som jag aldrig hade klätt i, eller vågat bära själv.

Jag har hela vintern velat äga en päls, helst en leopardpäls, jag tycket det är det coolaste som finns.. typ.. Men jag har inte vågat, och inte hittat någon som hade klätt mig heller.. MEN.. Skåda denna skapelse:



Hur fin är den inte då? Det är ju ingen pälsjacka, och absolut ingen vinterjacka, men ändå liksom.. Leopard.. Nu ska jag bara ta mod till mig och våga ha på mig den, när snön har försvunnit då.. Men sjukt coolt.. Frida i leopard liksom, oväntat..

Nu ska jag strax bege mig till badhuset med dom två tjejerna från igår, jag som inte ens kan simma liksom.. puss


Kommentarer
Postat av: malin

ärligt, du måste använda deeeeen1!!!!111!!!! säkert hur jävla snyggsöt som helst på dig frida!

2011-01-26 @ 19:25:08
URL: http://mjar.blogg.se/
Postat av: FHK

jag ska försöka våga, hehe.. när det blir liite varmare!! :)

2011-01-26 @ 20:28:12
URL: http://fkh.blogg.se/
Postat av: Fiddi

meeeeeen klart du vågar, det är bara kläder!!

2011-01-26 @ 20:34:14
Postat av: lina

men våga frida.vad är det att vara rädd för? du kommer må så jävla bra när du klarat av en dag i den.

2011-01-27 @ 19:40:22
Postat av: frida

jag veeet lina.. men du vet ju hur jag är..

2011-01-27 @ 20:49:05
URL: http://fkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0