jobbigt jobbigt







HEJ! Är nyss hemkommen efter en himla jobbig jobbdag, den sista denna sommaren. Nu har jag bara bra dagar kvar denna veckan, vill ni höra min plan?

KLART ni vill: imorgon ska jag hänga i stan med tilde för att hitta den ultimata klänningen tills på fredag. På onsdag ska jag ännu en gång in till stan för att leta efter saker att klä min kropp i, denna gång med amanda o bell. På onsdagkväll är det kalas för mig hemma hos mamsen, tänk er presenter och tårta, tror ni att jag längtar eller?! Sen är det den ultimata sleepovern som varje år, med amanda o bella. Torsdag: min artonde födelsedag, som jag har längtat. Startar upp med en tidig morgon, fix och don, sedan vidare för en gudomlig frukost på ritz med alla kompanjoner samlade. Efter detta lilla event bär det av mot skolan, första skoldagen på sista året, låter det inte härligt? På torsdagkväll blir det bara chill, må bra av att jag är ett år äldre och sådantdär. På fredag blir det skolaskolaskola och på kvällen smäller det, DET som jag och mina vänner väntat på i en halv evighet: PANDA DA PANDA @ club mingel, och moi kommer ha den första lagliga utgången, UNDERBART så att säga!

På lördag vaknar jag förmodligen upp och mår som skit, men att starta upp dagen med en gudomlig frukost och sedan ha litelite kalas hemma hos pappa, DET kommer bli grymt! Efter lördag tar min fantastiska vecka slut, en söndag är ju alltid en söndag som sagt (värre är ju att alla utom tre kompisar drar till rhodos, men ha de dååå). But i am living the dream right now!! Laddar upp redan nu med en 20-minutare i solariumet. Vi hörs kompizar! PUSS!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0