tomten, detta får du gärna ge mig

Jag vet att ingen kanske egentligen vill veta vad jag önskar mig i julklapp, men här kommer det iallafall:




* Ett par beiga pumps (nej jag kan i gå i det men man måste väl få lära sig någon gång), dock ser dom gråa ut här, synd.

* Ett par låga svarta Converse

* Ett par svarta Dr.Martens, ultimata fotkompisen eller? jaaa..

* Canon eos 500D, kan i stort sätt knappt något om kameror, men efter att ha kidnappat skolans exemplar av den här i varje helg sedan dom införskaffade den, så kanske jag skulle ta tag i att skaffa mig en egen? (vet dock att det är det sista mina föräldrar skulle köpa till mig) men önska kan man ju alltid göra, detta är min kärlek just nu, dock obesvarad än så länge (och det ska du vara glad för oskar)

* Böcker, som är världens roligaste grej att köpa, men inte så roligt att lägga pengar på, Egoboosta sig hade ju inte varit fel, Elsas mode är en av dom bästa böckerna jag har läst, kanske man skulle läsa uppföljaren då?
Och jag menar, vem hade inte velat läsa om en flickfotografs bekännelser? jag vill iallafall

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0