saknar



Saknar mitt halvlånga hår litesådär (nu kanske ni tänker, halvlångt? men ja, detta var halvlångt för mig, hehe) .. försöker ju spara ut det, men det går sådär.. hehe, någon som har något tips? Och något som ni också får komma och tipsa om är hur man får ögonbrynen att växa snabbare.. Otroligt svårt!! Nu längtar jag tills sommaren lite, och efter att äta godis (har hållt mig utan det i snart ett år), på lördag ska jag minsann käka hur mycket som helst.. xx

(ps. hade velat bli av med det röda i mitt hår också, nu har jag alltså röd/brunt, men vill ha bara brunt.. hur gör man om man inte vill gå till en frisör? tacksam som fasen om någon har något förslag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0