probbe



HOUSTON WE GOT A PROBLEM!

Problem ett: Planerade att ha min velourklänning (velour = finare ord för sammet) idag när vi ska fira julen hos farmor, vad sker? INGA STRUMBYXOR!! befinner sig i min strumplåda, hur jobbigt kan det bli?
"Du kan väl låna av din mamma?" NEJ, för jag är minsann hos min fader, och jag hoppas inte han använder strumpbyxor liksom....

Men farmor löste problemet, så nu får jag åka med rumpan bar hem till henne..

Problem två: Min kille är fast i Egypten, kul för honom, mindre kul för mig..

jajaaa, lite gladare blir jag när jag ser mina fina bebisrenar, UNDERBARA säger jag bara:


(ja, det är en cambild, igen...)

Nu ska jag tagga inför julbord och julklappar (ja, inte klapp på axeln då, utan paket). GO GO GO! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0