hjärtat sitter utanpå slår inte som det brukar slå

Mår så himla kasst, känns som att jag är sjuk konstant nu för tiden.. Men det har jag minsann inte tid med, för nu är det multiworking-times, man ska hinna plugga-jobba-gå i skolan-umgås med kompisar-sova och allt det där. Därför ser det lite tomt ut här i bloggisen, men ska verkligen försöka denna veckan, lovar kompisar!

Imorgon är det religionstemadag och på tisdag är det nationella matteB, man kan väl inte direkt påstå att det är mitt favoritämne. Nu kommer jag väl strax slockna här med datorn på magen, dags att avrunda kanske?

Sov så gott kompizar (ja, eftersom att ni är så få kan jag väl få kalla er för det?) p u s s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0