minst sagt irriterad

Nu är jag så himla irriterad, ingenting vill funka denna dagen: särskilt inte internetet! Det lever sitt egna liv helt och hållet.

Imorse när jag kom till skolan så stod det inställd idrott: skönt tänkte jag först, men sedan kom jag ju på att det innebar ungefär tre timmars håltimme.. Mindre kul helt enkelt! Men detta löste jag och några till med att spatsera ner på stan en stund och kika i lite butiker/ta en kall (läsk alltså) på coffee house. Och en helt vanlig tisdag i Sölvesborg: vilka stöter man inte på om..... Oksana & Chippen?? Jovisst!! (Älskar att jag är så himla fashionerad utav kändisar, starstuck? ja!)

Nu kallar ett avsnitt av Pretty little liars, sedan är det dags för lite sömn. Godnatt!! kram

ps. matteprovet gick så himla bra. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0