otursdag




Sitter här och är lite smått knäckt, verkligen inte min dag idag. Vaknar upp och tar det lugnt hela morgonen med inställning att jag ska ta bussen 10.18.. vilket visar sig vara helt fel då jag kommer på att jag kommer missa tåget och komma en timme för sent till skolan. INTE min dag, så bestämde mig för att skita i allt och stanna hemma. Borde kanske göra likadant ikväll men det är ju faktiskt nyöppning på depå, det kan man ju inte missa? eller? jaja. Får väl starta en film/läsa en bok eller något så jag blir lide glad. hoppas ni har det en aning bättre, PUSS!!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack! :) jag är faktiskt himla nöjd! Hoppas du får en fin fredagskväll :)

2011-09-30 @ 18:38:45
URL: http://andasirymden.blogg.se/
Postat av: Sonja

Man får ju tänka ett steg längre helt enkelt :)

2011-09-30 @ 23:36:31
Postat av: frida

SV: det är nog dags att börja använda hjärnkontoret faktiskt, tack för tipset! ;) kram

2011-10-01 @ 12:03:48
URL: http://fkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0