le, du är ju så vacker när du ler



Vaknade upp och hade ett tryck över bröstet, panikångest igen.. Vet inte om det är hösten eller om det bara är sådanhär jag är ibland. Tog mitt förnuft till fånga och gick och duschade, fixade iordning mig och klädde mig fint och helt plötsligt var jag glad igen, hur kan det funka så? bara slå om sådär? Begav mig iallafall på släktkalas hon min fina vän sen och tårta gör ju vem som helst glad.

Igår var jag på bokmässan i Göteborg med min bästa vän, hennes farmor och farfar. En upplevelse rikare kan jag ju konstatera, två böcker fick jag med mig hem och dom tänkte jag visa er imorgon.. Nu ska jag söndags-packa klart, som varje söndag och sen lägga mig under täcket. Längtar så får snabba på nu, PUSS!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0