försenade födelsedagspresenter













1. Underbara låga Palladium från Tilde  2. En brun skinnväska från mina kusiner  3. Tomas sabo armband från lillebror, en nyckelberlock från underbara tjejgänget (fjäderberlock från mormor i julklapp) och en bilberlock av mamma & tomas.  4. trefingerring (eller knogjärn?) och fjäderörhängen från mina FAB-tjejer, amanda & bella.

Några av mina fantastiska födelsedagspresenter, fick också en hel del pengar och presentkort men sånt är bara tråkigt att visa upp. Nu är jag 18 år (för några veckor sedan då) och inte ett dugg mycket klokare, får väl se till att bli det snart. Och dessutom är det kanske dags att skaffa sig ett litet körkort snart med (fortfarande rädd för mig själv).
Nu ska jag fixa lite middag sen kila bort till Bella för att skriva lite psykologi och gosa. Hoppas ni får en grym kväll (missa inte idol, hehe) PUSS!!




Kommentarer
Postat av: märta

Älskar väskan, måste köpa en liknande till hösten!



kärlek.

2011-09-10 @ 22:01:06
URL: http://hypeandlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0