babes

Hejsan mina älsklingar! Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen, befinner mig just nu i Göteborg för att tillbringa helgen hos mina släktningar. Har haft fullt upp i veckan, mest över att må dåligt.. lite kommentarer hade faktiskt gjort mig lite gladare (SÅ NI VET!)

Förhoppningsvis har jag lite shopping att visa upp på måndag, glömde självklart att ta med mig kamerasladden så det kommer när jag är på hemmaplan. Då har jag också lite bilder från killebom att visa upp!
Nu är det dags för mig att pysa, hoppas ni har de grymt (och glöm inte att kommentera), PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Plutt

Ha det bäst, du är fantastisk!

2011-07-08 @ 23:26:43
Postat av: Fanny

Visa vad du har köpt!!

2011-07-11 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0